Új szemlélet Új utak Minőség egy életre

Tornácos Boutique Hotel

• Wenergia Szolg.Ker.és Vendéglátó Kft
  • Hegykő

Vállalkozásunk a komplett alumínium kültéri szerkezeteket automatikákat, SALTO beléptető rendszert, üveg zuhanykabinokat és kültéri korlátokat valamint beltéri ajtókat szállította és építette be.

HOTEL Projektek

• Magyarország

Vállakozásunk egyedi gyártású speciális tűz valamint kiemelt hanggátló ajtók mellett,beltéri sztandard és nedvestéri ajtók szállítására kapott megbízást.

HOTEL Hegiq

• Privát ügyfelek
  • Ausztia és Magyarország

Kópházi óvoda

Válalkozásunk a komplett kültéri és beltéri nyílászárókat szállította

Nádas Tó Park Hotel

• VASAD

Vállalkozásunk az új és a régi épülethez szállította a beltéri ajtókat.

IMEX Filtertechnika

• Sopron

Vállalkozásunk üvegkorlát elemeket,üvegajtókat,mosdó helyiségben fali tükröket, beltéri fa és acél tűzgátló ajtókat szálított és szerelt be az újonnan épült főépületbe.

BETA Kutatóintézet

• Sopronhorpács

Vállalkozásunk a komplett kültéri és beltéri ajtókat szállította és építette be ebbe a kutatóintézetbe.

Családiház

• Privát
  • Ausztria, Magyarország

Vállalkozásunk a kültéri és beltériajtókat (üvegajtókat és üvegkorlátot),árnyékolókat és garázskaput szállította és építette be ebbe a családi házba.

Simontrans Logisztikai központ

• Szombathely

Vállakozásuk alumínium ablakokat portálrendszert,függönyfalakat, ipari kapukat-dokkolokat-rámpa kiegyenlítőket,tűzgátló ajtókat tolókaput valamint beltéri ajtókat illetve egyedi üvegszerkezeteket szállított és épített be.

HOTEL MEDOSZ

• Budapest VI.Kerület

Válallkozásunk a tűzgátló szoba bejárati ajtókat illetve a fürdőszoba ajtókat szállította.

NATURA VITA lakóépület

• ORIGO-SÁNTA RT
  • Hegykő

Vállalkozásunk a komplett kültéri és beltéri nyílászárókat szállította és építette be.Ide tartoznak az üzlethelyiségek aluminium portáljai,tűzgátló lakásbejárati biztonsági ajtók,beltéri ajtók,műanyag ablakok és aluminíum redőnyök és szúnyoghálok valamint külső és belső könyöklők.

Avar Hotel**** Superior Mátrafüred

• Mátrafüred

Vállalkozásunk a szobabejárati,fürdőszobák és a közterek ajtóit szállította.

MÉDIAÉRTÉS

• Sopron

A budapesti és a debreceni Bűvösvölgy után Sopronban hozott létre egy újabb médiaértés-központot a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMH).
Vállalkozásunk kapta azt a megtisztelő feldatot, hogy extra kivitelű és minőségű, technikai így füst-hang és tűtgátló és speciális üvegajtókat szállítson és építsen be.Igazi szakmai kihívás aminek borzasztóan örültünk.

HOTEL ALTA VISTA

• Kühnreitgasse 166, 5741 Neukirchen am Großvenediger, Ausztria

Vállalkozásunk a szálloda átépítéséhez a tűzgátló szoba és beltéri ajtóit szállította.

Dr.Tóka Dental klinika

Ismét elkészült Sopronba egy csodálatos épület, emihez vállalkozásunk, alumínium külső és belső nyílászárók mellett, beltéri ajtókat,egyedi üvegszerkezeteket,acél és fa tűzgátló ajtókat,füstelvezető nyíló és toló automatikákat,beleéptető rendszert szállított és épített be.

Tűztorony

• Sopron

Sopron nevezetességének felújításánál kaptunk lehetőséget a megrendelőnktől,ahová tűzgátló illetve beltéri ajtókat szállítottunk és építettünk be.

ALDI áruház

Vállalkozásunk országszerte szállítja a beltéri ajtókat az ALDI áruházokhoz.

Szentendre, Vác, Érd, Sopron, Pécs I, Pécs II, Miskolc I, Miskolc II ,Tatabánya, Szigetszentmiklós,

Bonyhád, Jászberény, Keszthely, Mohács, Kalocsa, Pápa, Dunaújváros, Szombathely, Dabas, Baja.

Budapest- Herceghalom utca, Késmárk utca, Tűzoltó utca, Nagytétényi út, Pannónia út, Rákoczi út, Bökényföld, Kerepesi út, Budaörs

Képek

BOSS klinika fogászat és plasztikai sebészet

• Sopron

Vállalkozásunk fa és fém tűzgátlóajtókat,beltéri ajtókat, üvegszerkezeteket -műtőajtókat automatikával, beléptető rendszert szállította és építette be.

DEÁK étterem

• SOPRON

Ismét egy soproni nevezetesség ahol részvehettünk az átalakítási munkálatokban.

Vállalkozásunk a tűzgátló ajtókat, tűzgátló kapukat, beltéri ajtókat és automata üvegajtót szállított és épített be.

HARRER csokoládégyár

• Sopron

Elnyerte a 2011-ben soproni építész tervezői díjat.

Vállalkozásunk a komplett nyílászárók szállítását és beépítését végezte el.

Egyik épület amire nagyon büszkék vagyunk.

HOTEL TAVERNA

• Budapest

A 4 csillagos Mercure Budapest City Center szálloda a híres Váci utcában, Budapest üzleti, kulturális és bevásárló központjában a sétáló utca közepén található,vállalkozásunk a szállodai rész felújátásához szállította a szoba bejárati ajtókat.

AIRBORNE

• Ausztria Wr.Neustadt

Vállakozásunk a komplett kültéri és beltéri nyíilászárókat szállította, ehhez a repülőgép alaktrészeket gyártó vállalkozás iroda épületéhez.

Az épület a Wr.Neustadt-i repülőtéren található meg.

HOTEL Balatonfüred

• Balatonfüred

2015/16 évben a Hotel Balatonfüred (200 szobás szálloda) átépítésre került,  amihez a vállalkozásunk szállította a  tűzgátló bejárati és a fürdőszoba ajtókat.

WELLA szalon

• SOPRON

Vállalkozásunk ,Sopronban a busz végállomással szemben épülő Wella szalonba,szállította és építette be a beltéri, tűzgátló és üvegajtókat.

HOTEL ORCHIDEA

• LIPÓT

Az lipóti Orchidea Hotel**** kellemes, nyugodt környezetben fekszik, távol a városok zajától alig egy km távolságra a Duna és tájvédelmi körzetétől.Vállalkozásunk ebbe a csodálatosan szép szállodába szállította, és építette be beltéri ajtókat, valamint a szoba beléptető rendszereket illetve ELASTICA ágymatracokat.

TOTAL Clinic

• Ágflava

Vállalkozásunk Ágfalván müködött közre a plasztikai sebészet kialakításában.

Külső nyílászárókat,automata műtő és üvegajtókat, menekülő és tűzgátló ajtókat szállítottunk és szereltünk be.

HOTEL PAPRIKA

• Hegyeshalom

Az osztrák-magyar határon az M1 autópálya mellett található újonnan épülő szállodához, tűzgátló szoba bejárati és fürdőszoba ajtókat szállítottunk és szereltünk.

ZENA Beauty Wellness

• Hévíz

Hévizen épült egy csodálatos Beauty és Wellness központ ahová a vállalkozásunk a beltéri nyílászárokat szállította és építette be.

Ide tartoznak a szoba ,- tűzgátló és füstelvezető ajtók,üvegszerkezetek,zuhanyfalak,szauna ajtók,automatikák.

Videó

HOTEL FAGUS

• Sopron

Sopron legszebb területén a "Lőverekben" épült 4 és 5 csillagos szálloda, ahová a beltéri nyilászárokon kivül egyedi asztalos szerkezeteket is szállítottunk és szereltünk.

Ide tartoznak a szoba ,- tűzgátló ajtók,üvegszerkezetek,szauna ajtók,automatikák,szobai beléptető rendszerek.

HOTEL Rosengarten

• Sopron

Sopron Plazával szemben található HOTEL Rosengarten.

Vállalkozásunk a szállodai szobák (fokozott) hanggátló bejárati illteve a fürdő helyiségek ajtóit valamint a üzleti részeken található alumínium nyílászárokat szállította és építette be.

WABI Beauty és Wellness központ

• Sopron

Sopronban az osztrák határátkelő felé épült Wellness Beauty és Plastikai sebészet.

Vállalkozásunk a beltéri ajtókat ,tűzgátló ajtókat üvegfalakat, műtő automatikákat,beléptető renszert,ablakokat szállította és építette be.

Jankovich Kúria Hotel-Étterem

• Rácalmás

A hotelnek otthont adó XVIII. században épült nemesi Jankovich Kúria az ország szívében, Rácalmás ófalujának központjában található, ősfás parkban.Vállakozásunk a beltéri és szoba ajtókat szállította és építette be.

Képek

SYMA rendezvény és konferencia központ

• Budapest

Vállalkozásunk a beltéri ajtókat szállította ebbe a modern csodálatos épületbe.

HOTEL SOPRON

• SOPRON

A 80-as években épült szálloda felújításánál kaptunk bizalmat a megrendelőnktől,ahová tűzgátló szobabejárati  és fürdőszoba beltéri ajtókat szállítottunk és építettünk be.

Hotel Pannónia

• Sopron

Sopron belvárosában (a Torna utca felől) lévő szálloda bővítésében vettünk részt, üvegszerkezeteket ,beltéri ajtókat,tűzgátló ajtókat és kaput szállítottunk és szereltünk.

UNIQA biztosító főépülete

• Budapest

Róbert Károly Krt.-on, már a régi, illetve az új épületben is a megrendelő bennünket tisztelt meg bizalmával,hogy az irodai beltéri illetve a folyosói alumínium ajtókat és portálokat valamint a beépített konyhákat szállíthattunk és szerelhettünk be.

ROTO

• LÖVÖ

2012-ben bővítésre kerülő gyártócsarnokhoz szállítottunk és szereltünk tűzgátló ajtókat és kapukat.

HOTEL Lánchíd

• Budapest

Egy igazi "DESIGN" szálloda a lánchíd lábánál a budai oldalon.

A szobabejárati hanggátló és egyéb kiszolgáló helyiségekhez szállítottunk és szereltünk beltéri ajtókat.

MARBEN panzió

• Hegykő

Hegykői fürdő mellett található ez a szép rendezett családias Panzió(amit véleményünk szerint sok szálloda is megirigyelhetne)! Vállalkozókásunk a komplett kültéri és beltéri nyilászárók mellett a szobák és az étterem tervezését, kivitelezési  munkáit is elvállalta az egész épületben!

Nagyon büszkék vagyunk rá!!

Besenyő utcai lakópark

• SOPRON

Vállalkozásunk ehhez  216 lakásos lakópark projekthez szállította és építette be a beltéri nyilászárókat!

Társasház

• AUSZTRIA - Neulengbach

Vállalkozásunk komplett beltéri és kültéri nyílászárókat valamint árnyékolókat szállította és építette be.

Fertőszentmiklósi Önkormányzat

• Fertőszentmiklós

Vállalkozásunk a kültéri nyilászárokat és az árnyékolásokat szállította.

Isten Hozott

Köszönjük,hogy ellátogatott a Honlapunkra és reméljük,hogy felkeltjük érdeklődését, bízva abban, hogy személyesen is üdvözölhetjük bemutatótermünkben,hogy meggyőződhessen termékeink színes világáról.